Kurzy a testy emoční inteligence

Jaká je síla našich emocí? Proč jsou emoce motorem lidského chování? Jak nás mohou blokovat a jak je naopak můžeme využít?

Pro koho je kurz určen?

Kurz je učen všem těm, kteří při své práci jednají s lidmi (klienty) a potřebují vytvářet a udržovat dobré vztahy, jak pro-zákaznické tak pracovní a mezilidské. Kurz je vhodný zejména pro pozice: obchodní reprezentant, Sales manager, Key account manager, Business development manager, lze ho také doporučit pro reprezentanty technických profesí a specialisty, kteří při své práci potřebují dobře vycházet s lidmi.

Cíl kurzu

Cílem kurzu je naučit se vnímat a rozpoznávat vlastní emoce i emoce ostatních a umět s nimi zacházet. Dozvíte se, jak emoce ovlivňují lidské jednání. Pochopíte význam našeho podvědomí, procvičíte si vlastní schopnost empatie a empatické reakce, která je velmi důležitá ve vztahu s klientem. Posílíte schopnost vlastní sebereflexe, zlepšíte svou dovednost budovat kvalitní mezilidské vztahy.

Obsah

  • Vliv emocí na lidské chování
  • Naše vědomí a podvědomí
  • Vliv emocí na fyzický stav
  • Vnímání vlastních emocí
  • Sebereflexe silných a slabých stránek (strom životní spokojenosti)
  • Zacházení s vlastními emocemi
  • Vnímání emocí druhých
  • Techniky aktivního naslouchání
  • Empatie a empatická reakce
  • Motivační typy lidí a jejich rozpoznávání
  • Komunikační fauly při zacházení s emocemi

Organizace

Kurz je určen menší skupince účastníků. Je postaven převážně na myšlenkovém joggingu a sebezkušenosti. Součástí kurzu je také sdílení příkladů dobré praxe, řešení případových situací, přednáškové vstupy.

Mám zájem o tento kurz

Kurzy a testy emoční inteligence

5 990 ,-Kč bez DPH

7 248 ,-Kč s DPH