Poradenství po telefonu

Poradenství po telefonu využívají nejen účastníci firemních kurzů, ale i účastnici otevřených kurzů, kteří potřebuji s odstupem času po tréninku konzultaci, radu, doporučení, případně telefonický trénink na situace, které jsou pro ně nové, obtížné a potřebují získat jistotu v jejich řešení.

Poradenství po telefonu může využít i nový klient, který potřebuje rychlou radu nebo doporučení. Lektor, mentor, kouč, který s vámi vedl trénink, vám dokáže po telefonu efektivně poradit a být pro vás partnerem v rozvoji.

Co s klienty nejčastěji řešíme

  • Návod, rady, doporučení jak řešit konkrétní komunikační situace
  • Pomoc v rozhodování a změně pohledu
  • Odstranění nejistot
  • Další varianty řešení situací
  • Trénink a upevnění dovedností
  • A další dle individuálních potřeb klienta

Jak to probíhá

Poradenství po telefonu je efektivní nástroj, jak získat profesionální radu, doporučení na konkrétní a aktuální situace klienta, ve kterých potřebuje získat jistotu. Lektora krátce uvede do situace a následně probíhá konzultace, mentoring, trénink po telefonu. Rozhovor probíhá obvykle do 30 minut. Klient ušetří náklady za cestu, řeší jen to, co potřebuje, získá profesionální podporu a šetří svůj čas.

Zaujalo vás využití Poradenství po telefonu? Kontaktujte nás pro více informací nebo nezávaznou schůzku.

Kurz pro Firmy na míru

Potřebuji individuální kurz

Potřebujete připravit individuální kurz pro Vaši společnost zcela na míru?

OTEVŘENÉ KURZY PRO VEŘEJNOST