Řízení prodeje

Jste obchodní ředitel, obchodní manažer, marketingový ředitel nebo ten, který  je zodpovědný za řízení prodeje?

Řízení prodeje  je postaveno na 2 pilířích

  • Hard nástroje
  • Soft nástroje

 O čem to je a co získáte?

  • Jak plánovat a řídit celou prodejní organizaci
  • Porozumět klíčovým faktorům, které umožní řídit úspěšný prodej.
  • Nástroje pro řízení prodejní organizace
  • Jak řídit a vést obchodníky a osoby, které přímo komunikují se zákazníky
  • Vytvoří/vylepší si vlastní plány, potřebných pro řízení prodejní organizace
  • Osvojí si komunikační dovednosti v klíčových činnostech pro efektivní řízení jednotlivce i celého prodejního týmu

 Hlavní témata týkají se hard nástrojů

  • Význam a postavení prodeje v dnešní době
  • Trendy při řízení prodejní organizace
  • Model řízení prodeje a faktory úspěchu při řízení prodejní organizace  
  • Řízené zákaznického portfolia 
  • Plánování při prodeji
  • Tvorba a optimalizace organizačního uspořádání prodejní organizace
  • Nastavení prodejních procesů a jejich měření (KPI)
  • Systematický rozvoj pracovníků prodejní organizace
  • Další systémy, potřebné pro efektivní řízení prodejní organizace 

 Hlavní témata týkající se soft nástrojů

  • Styly vedení
  • Vedení individuálních rozhovorů různých typů
  • Vedení porad různých typů
  • Koučování
  • Vedení obchodníků při společných jízdách (s různým zaměřením a cíli)
  • Řízení změny a jejich komunikace
  • Přijímání a propouštění lidí
  • Řízení celého týmu – týmové role
  • Řešení obtížných komunikačních situací

Zaujal vás systém řízení prodeje, chcete rozvíjet některou z oblastí řízení prodeje? Kontaktujete nás a společně vše prodiskutujeme na nezávazné schůzce.

Kurz pro Firmy na míru

Potřebuji individuální kurz

Potřebujete připravit individuální kurz pro Vaši společnost zcela na míru?

OTEVŘENÉ KURZY PRO VEŘEJNOST

 

Podivejte se na naše otevřené kurzy nebo nás kontaktujte, rádi Vám s výběrem pomůžeme.