Na školení se naučíte řídit obchodní hovory, zaujmout, zvládnout nejčastější námitky klienta, úspěšně uzavřít hovor dohodou. I telefonování může bavit. Naučíme Vás to.

Pro koho je kurz určen?

  • Obchodníky
  • Pracovníky podpory prodeje
  • Majitele menších firem
  • Call centra
  • Každému, kdo chce prodávat po telefonu nebo domluvit si schůzku

Cíl kurzu

  • Odstranit bariery a obavy z telefonování.
  • Zefektivnit prodejní hovory.
  • Získat jistotu a používat věty, které fungují.
  • Procvičit si hovory a užít si školení.

Obsah

  • Struktura obchodního jednání – prodejní pyramida
  • Nejčastější bariery v prodeji na straně prodejce a nakupování ze strany zákazníka
  • Fáze telefonického rozhovoru (navázání vztahu, identifikace požadavku, návrh řešení, shrnutí, závěr).
  • Jak si připravit klienta před telefonátem - možnosti „předehřátí“ klienta.
  • Tvorba call skriptu – různé druhy hovorů.
  • Na jaká slova si dávat pozor, paraverbální – dynamika, ticho v telefonu, vatová slova… jak pracovat s hovorem, neverbální – úsměv, mimika. první dojem).
  • Domluvte si schůzku – jaké věty použít, jak zaujmout klienta, jak zjistit rozhodovatele, koho přizvat na schůzku na straně klienta.
  • Nejčastější námitky po telefonu a jejich řešení – databanka námitek.
  • Nácvik zvládání nejčastějších 7 námitek.
  • Jak zaujmout a efektivně argumentovat.
  • Zvládání emotivních situací (zvládání emocí obou stran, jak pracovat se svojí emocí a strachem).
  • Ukončení a rekapitulace hovoru. Dohoda na dalším postupu
  • Průběžný nácvik hovorů se zpětnou vazbou
  • Možnost náslechů reálných hovorů s klientem
  • Akční plán, vyhodnocení, závěr tréninku

Organizace

V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.

Lektor využívá následující didaktické techniky

  • Brainstorming a diskuse: (Např. na téma „Jak zvládnout námitky klienta? ")
  • Rolové hry: (Praktické procvičování konkrétních situací)
  • Skupinové práce.
  • Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.

 

Mám zájem o tento kurz
Telefonické domluvení schůzek

Poptávka kurzu

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
  • 20
    Přes 20 let zkušeností
  • 450
    Více jak 450 firem a zákazníků
  • 8 500
    Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
  • 75 000
    Více jak 75 000 proškolených účastníků

Lenka Mališová - OSA

„S firmou PEFEK – Training & Consulting jsme v naší společnosti v 1. polovině roku 2014 řešili velmi citlivé téma, a to změnu systému hodnocení zaměstnanců. "

Cookies používáme ke zlepšení fungování našeho webu. Pokračováním prohlížení souhlasíte s jejich používáním.
Souhlasím