Na školení si osvojíte techniky, které pomáhají k uzavření obchodu. Nejednoduší je, říct si o to. Co když to ale není tak jednoduché nebo se jedná o dlouhodobý proces uzavírání obchodu. Na tomto kurzu se seznámíte s psychologii rozhodování klienta a procvičíte si jednotlivé techniky.

Pro koho je kurz určen?
- Obchodníky
- Majitele menších firem
- Každému, kdo se chce naučit uzavírat obchod

Cíl kurzu
- Naučit se techniky na uzavření obchodu.
- Procvičit si různé scénáře, které mohou nastat při uzavírání obchodu.
Obsah
- Techniky uzavírání obchodu a dohod.
- Co se v průběhu uzavírání obchodu honí zákazníkovi v hlavě?
- Jak poznáme, že se zákazník připravuje na uzavření obchodu?
- Jakou formulaci použít, když si chci říct o obchod?
- Jak uzavřít jednání v situaci, kdy zákazník váhá?
- Jak uzavřít jednání když nás zákazník odmítá?
- Jak řídit rozhodovací proces klienta – jak řídit klienta k uzavření obchodu (mapování rozhodovacích procesů, kdo ovlivňuje rozhodování, jak si zajistit komunikaci a spolupráci v mezidobí a zkrotit rozhodovací proces klienta.
- Jak pracovat s klientem kdy nekomunikuje a nereaguje.
- Rolové hry na zvládání námitek a uzavírání obchodu.
- Akční plán – plán změny v mezidobí, co udělám, jak se to pozná, do kdy, jakou potřebuji podporu, jasné a konkrétní kroky – cíle.

Organizace
V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.
Lektor využívá následující didaktické techniky
- Brainstorming a diskuse: (Např. na téma „Jak zvládnout námitky klienta? ")
- Rolové hry: (Praktické procvičování konkrétních situací)
- Skupinové práce.
- Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.
Mám zájem o tento kurz
Uzavírání obchodu