Školení je zaměřeno na pochopení a překonání námitek v prodeji. Namítání klienta je naprosto přirozená reakce. Na kurzu se naučit pochopit klienta, co ho vede k námitkám, jak s nimi pracovat a spolu s klientem námitky postupně odstranit. Připravíme i databanku argumentů, které pomohou ke změně pohledu. To vše s důkladným nácvikem a zpětnou vazbou s doporučením.

Pro koho je kurz určen?
- Obchodníky
- Majitele menších firem
- Každému, kdo se chce naučit zvládat námitky v prodeji

Cíl kurzu
- Naučit se zvládat námitky v prodeji.
- Odnést si scénáře na námitky.
- Nebát se námitek, ale využít ji k uzavření obchodu.
- Efektivně argumentovat.
Obsah
- Proč vznikají námitky? Definice nejčastějších námitek.
- Druhy námitek (cena, podmínky, konkurence…).
- Typy námitek (faktická, taktická, racionální, z nepochopení).
- Špatně řešená námitka začátek konfliktu, jak řešit vznikající konflikt).
- Databanka námitek (vytvoření návodu na řešení nejčastějších námitek).
- Sestavení argumentační databanky – skupinové práce.
- Techniky předkládání argumentů - dovednost efektivně argumentovat a přesvědčit.
- Akční plán – plán změny v mezidobí, co udělám, jak se to pozná, do kdy, jakou potřebuji podporu, jasné a konkrétní kroky – cíle.

Organizace
V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.
Lektor využívá následující didaktické techniky
- Brainstorming a diskuse: (Např. na téma „Jak zvládnout námitky klienta? ")
- Rolové hry: (Praktické procvičování konkrétních situací)
- Skupinové práce.
- Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.