
Pro koho je kurz určen?
Kurz je učen všem těm, kteří při své práci jednají s lidmi (klienty) a potřebují vytvářet a udržovat dobré vztahy, jak pro-zákaznické tak pracovní a mezilidské. Kurz je vhodný zejména pro pozice: obchodní reprezentant, Sales manager, Key account manager, Business development manager, lze ho také doporučit pro reprezentanty technických profesí a specialisty, kteří při své práci potřebují dobře vycházet s lidmi.

Cíl kurzu
Cílem kurzu je naučit se vnímat a rozpoznávat vlastní emoce i emoce ostatních a umět s nimi zacházet. Dozvíte se, jak emoce ovlivňují lidské jednání. Pochopíte význam našeho podvědomí, procvičíte si vlastní schopnost empatie a empatické reakce, která je velmi důležitá ve vztahu s klientem. Posílíte schopnost vlastní sebereflexe, zlepšíte svou dovednost budovat kvalitní mezilidské vztahy.
Obsah
- Vliv emocí na lidské chování
- Naše vědomí a podvědomí
- Vliv emocí na fyzický stav
- Vnímání vlastních emocí
- Sebereflexe silných a slabých stránek (strom životní spokojenosti)
- Zacházení s vlastními emocemi
- Vnímání emocí druhých
- Techniky aktivního naslouchání
- Empatie a empatická reakce
- Motivační typy lidí a jejich rozpoznávání
- Komunikační fauly při zacházení s emocemi

Organizace
Kurz je určen menší skupince účastníků. Je postaven převážně na myšlenkovém joggingu a sebezkušenosti. Součástí kurzu je také sdílení příkladů dobré praxe, řešení případových situací, přednáškové vstupy.