Na školení se naučíte řídit obchodní hovory, zaujmout, zvládnout nejčastější námitky klienta, úspěšně uzavřít hovor dohodou. I telefonování může bavit. Naučíme Vás to.

Pro koho je kurz určen?
- Obchodníky
- Pracovníky podpory prodeje
- Majitele menších firem
- Call centra
- Každému, kdo chce prodávat po telefonu nebo domluvit si schůzku

Cíl kurzu
- Odstranit bariery a obavy z telefonování.
- Zefektivnit prodejní hovory.
- Získat jistotu a používat věty, které fungují.
- Procvičit si hovory a užít si školení.
Obsah
- Struktura obchodního jednání – prodejní pyramida
- Nejčastější bariery v prodeji na straně prodejce a nakupování ze strany zákazníka
- Fáze telefonického rozhovoru (navázání vztahu, identifikace požadavku, návrh řešení, shrnutí, závěr).
- Jak si připravit klienta před telefonátem - možnosti „předehřátí“ klienta.
- Tvorba call skriptu – různé druhy hovorů.
- Na jaká slova si dávat pozor, paraverbální – dynamika, ticho v telefonu, vatová slova… jak pracovat s hovorem, neverbální – úsměv, mimika. první dojem).
- Domluvte si schůzku – jaké věty použít, jak zaujmout klienta, jak zjistit rozhodovatele, koho přizvat na schůzku na straně klienta.
- Nejčastější námitky po telefonu a jejich řešení – databanka námitek.
- Nácvik zvládání nejčastějších 7 námitek.
- Jak zaujmout a efektivně argumentovat.
- Zvládání emotivních situací (zvládání emocí obou stran, jak pracovat se svojí emocí a strachem).
- Ukončení a rekapitulace hovoru. Dohoda na dalším postupu
- Průběžný nácvik hovorů se zpětnou vazbou
- Možnost náslechů reálných hovorů s klientem
- Akční plán, vyhodnocení, závěr tréninku

Organizace
V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.
Lektor využívá následující didaktické techniky
- Brainstorming a diskuse: (Např. na téma „Jak zvládnout námitky klienta? ")
- Rolové hry: (Praktické procvičování konkrétních situací)
- Skupinové práce.
- Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.
Mám zájem o tento kurz
Telefonické domluvení schůzek