Na školení si osvojíte techniky, které pomáhají k uzavření obchodu. Nejednoduší je, říct si o to. Co když to ale není tak jednoduché nebo se jedná o dlouhodobý proces uzavírání obchodu. Na tomto kurzu se seznámíte s psychologii rozhodování klienta a procvičíte si jednotlivé techniky.

Pro koho je kurz určen?

  • Obchodníky
  • Majitele menších firem
  • Každému, kdo se chce naučit uzavírat obchod

Cíl kurzu

  • Naučit se techniky na uzavření obchodu.
  • Procvičit si různé scénáře, které mohou nastat při uzavírání obchodu.

Obsah

  • Techniky uzavírání obchodu a dohod.
  • Co se v průběhu uzavírání obchodu honí zákazníkovi v hlavě?
  • Jak poznáme, že se zákazník připravuje na uzavření obchodu?
  • Jakou formulaci použít, když si chci říct o obchod?
  • Jak uzavřít jednání v situaci, kdy zákazník váhá?
  • Jak uzavřít jednání když nás zákazník odmítá?
  • Jak řídit rozhodovací proces klienta – jak řídit klienta k uzavření obchodu (mapování rozhodovacích procesů, kdo ovlivňuje rozhodování, jak si zajistit komunikaci a spolupráci v mezidobí a zkrotit rozhodovací proces klienta.
  • Jak pracovat s klientem kdy nekomunikuje a nereaguje.
  • Rolové hry na zvládání námitek a uzavírání obchodu.
  • Akční plán – plán změny v mezidobí, co udělám, jak se to pozná, do kdy, jakou potřebuji podporu, jasné a konkrétní kroky – cíle.

Organizace

V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.

Lektor využívá následující didaktické techniky

  • Brainstorming a diskuse: (Např. na téma „Jak zvládnout námitky klienta? ")
  • Rolové hry: (Praktické procvičování konkrétních situací)
  • Skupinové práce.
  • Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.

 

Mám zájem o tento kurz
Uzavírání obchodu

Poptávka kurzu

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
  • 20
    Přes 20 let zkušeností
  • 450
    Více jak 450 firem a zákazníků
  • 8 500
    Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
  • 75 000
    Více jak 75 000 proškolených účastníků

Ing. Petr Hamouz - ČEPS, a.s.

„Za svoji profesní kariéru jsem již absolvoval mnohé vzdělávací kurzy, školení. Na většině těchto školení lektor zahrnul účastníky kurzu pouze nudnými informacemi."

Cookies používáme ke zlepšení fungování našeho webu. Pokračováním prohlížení souhlasíte s jejich používáním.
Souhlasím