0 0

radu, doporučení, případně telefonický trénink na situace, které jsou pro ně nové, obtížné a potřebují získat jistotu v jejich řešení.

Poradenství po telefonu nebo online může využít i nový klient, který potřebuje rychlou radu nebo doporučení. Lektor, mentor, kouč, který s vámi vedl trénink, vám dokáže po telefonu efektivně poradit a být pro vás partnerem v rozvoji.

Co s klienty nejčastěji řešíme

  • Návod, rady, doporučení jak řešit konkrétní komunikační situace
  • Pomoc v rozhodování a změně pohledu
  • Odstranění nejistot
  • Další varianty řešení situací
  • Trénink a upevnění dovedností
  • A další dle individuálních potřeb klienta

Jak to probíhá

Poradenství po telefonu nebo online je efektivní nástroj, jak získat profesionální radu, doporučení na konkrétní a aktuální situace klienta, ve kterých potřebuje získat jistotu. Lektora krátce uvede do situace a následně probíhá konzultace, mentoring, trénink po telefonu nebo online. Rozhovor probíhá obvykle do 30 minut nebo dle potřeby. Klient ušetří náklady za cestu, řeší jen to, co potřebuje, získá profesionální podporu a šetří svůj čas.

Zaujalo vás využití Poradenství po telefonu či online? Kontaktujte nás pro více informací nebo nezávaznou schůzku.

Kurz pro firmy na míru
Potřebujete připravit individuální kurz pro Vaši společnosti zcela na míru?
Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
  • 23
    Přes 20 let zkušeností
  • 550
    Více jak 450 firem a zákazníků
  • 8 500
    Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
  • 75 000
    Více jak 75 000 proškolených účastníků

Lenka Mališová - OSA

„S firmou PEFEK – Training & Consulting jsme v naší společnosti v 1. polovině roku 2014 řešili velmi citlivé téma, a to změnu systému hodnocení zaměstnanců. "