Proklientská komunikace pro servisní techniky

Chcete připravit školení na mírů pro servisní techniky? Připravili jsme školení, které vychází z reálných situací. Je postaveno na praktickém nácviku a účastníci si odnesou návody a techniky, které mohou okamžitě použít do praxe. 

Prodejní dovednosti pro servisní techniky

Chcete připravit školení na mírů pro servisní techniky? Připravili jsme školení, které vychází z reálných situací. Na tomto školení se zaměříme na rozvoj prodejních dovedností techniků.

Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
  • 20
    Přes 20 let zkušeností
  • 450
    Více jak 450 firem a zákazníků
  • 8 500
    Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
  • 75 000
    Více jak 75 000 proškolených účastníků

Ondřej Sýkora - Česká spořitelna, a. s.

„Chci Vám také ještě jednou za sebe i za mé kolegy mnohokrát poděkovat za informace a zkušenosti, které jste nám v průběhu kurzu předal."