Působení servisního technika ovlivňuje vnímání zákazníka a otevírá prostor pro doplňkový prodej.  Ať se jedná o doplňkové příslušenství nebo pravidelné obměny vybavení. Případně i doporučení na nový produkt nebo produkty, které si klient může zakoupit. Zaměříme se i na provázanost techniků na obchodní tým z hledíska vzájemné podpory a předávání kličových informací z prostředí klienta. Podpoříme tím ucelenost prodejního procesu.

Cíl kurzu

  • Odstranit bariery techniků při doplňkovém prodeji.
  • Naučit přirozeně doporučovat a prodávat zboží a služby.
  • Umět přirozeněn argumentovat a přesvědčit.
  • Zvládat námitky klienta a prodat.
  • Získat klíčové informace od klienta k dalšímu prodeji.
  • Obsah

  • Bariery v prodeji a jak je odstranit? 
  • Výhody servisního technika k dalšímu prodeji (doplňky, služby, budoucí nákup a obnova).
  • Kdy začít prodávat, jak s klientem probrat nenásilně důvody a přínosy.
  • Jak srozumitelně argumentovat a získat klient k rozhodnutí.
  • Jak zvládat námitky klientů (rozmyslím se, je to drahé, ještě to opravte, nákup neplánuji atd.)..
  • Technika kladení otázek (doptávání se a empatické reakce dle situace).
  • Doplňkový, křížový prodej a budoucí prodej služby, výrobku, zařízení.
  • Jak uzavřít obchod.
  • Jak naložit s inforamcemi od klinta, provázanost na obchodní tým.
  • Nácvik prodejního rozhovoru s klientem + zpětná vazba, doporučení. 

Didaktické metody

V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.

Lektor využívá následující didaktické techniky:

  • Řízenou diskuzi.
  • Skupinové práce.
  • Nácviku modelových situací pomocí hraní rolí se zpětnou vazbou.
  • Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.

Působení servisního technika ovlivňuje vnímání zákazníka a otevírá prostor i pro doplňkový prodej, ať už se jedná o doplňkové příslušenství nebo pravidelné obměny vybavení. Jedním z důležitých cílů výrobců je informovat zákazníka o správné údržbě a doplňkovém prodeji.

Chcete připravit školení na mírů pro servisní techniky? Neváhejte se na nás obrátit.

Mám zájem o tento kurz
Prodejní dovednosti pro servisní techniky

Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
  • 20
    Přes 20 let zkušeností
  • 450
    Více jak 450 firem a zákazníků
  • 8 500
    Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
  • 75 000
    Více jak 75 000 proškolených účastníků

Ing. Jana Kotilová - VZP ČR

Firma Pefek Training & Consulting s.r.o. spolupracuje s Regionální pobočkou Plzeň VZP ČR od roku 2011.

Cookies používáme ke zlepšení fungování našeho webu. Pokračováním prohlížení souhlasíte s jejich používáním.
Souhlasím