0 0

Naučíte se chápat proces změny jako součást podnikového prostředí, rozpoznat jednotlivé fáze a nastavit ve správnou chvíli účinné procesy eliminace. Na základě řízení změn si budete umět připravit komunikační plán pro zaměstnance i management.

Pro koho je kurz určen?

  • náměstky
  • ředitele
  • vedoucí

Cíle školení

  • Umět použít nástroje řízení změn a zajistit tak jejich úspěšný průběh.
  • Připravit si plán přijetí změny.
  • Úspěšně implementovat změnu.

Obsah

  • Fáze řízení změn – metody řízení změn.
  • Reakce na změnu, jak se na ně připravit, případně jak čelit rezistenci.
  • Příprava komunikačního plánu pro zaměstnance i management.
  • Jak komunikovat a řídit změnu.
  • Jak komunikovat dlouhodobé plány a udržet „big picture“ pro tým
  • Vedení týmu skrz klíčové změny.
  • Řídit tým a facilitovat workshopy.
  • Jak vyhodnotit změny.
  • Příprava a nácvik projektu (konkrétní projekt z praxe účastníků).
  • Akční plán konkrétních kroků, cílů, úkolů.

Didaktické metody

V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.

Lektor využívá následující didaktické techniky:

  • Řízenou diskuzi.
  • Skupinové práce.
  • Případové studie.
  • Nácviku modelových situací pomocí hraní rolí se zpětnou vazbou.
  • Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.
Mám zájem o tento kurz
Řízení změny

Poptávka kurzu

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
  • 23
    Přes 20 let zkušeností
  • 550
    Více jak 450 firem a zákazníků
  • 8 500
    Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
  • 75 000
    Více jak 75 000 proškolených účastníků

Lenka Mališová - OSA

„S firmou PEFEK – Training & Consulting jsme v naší společnosti v 1. polovině roku 2014 řešili velmi citlivé téma, a to změnu systému hodnocení zaměstnanců. "