0 0
  1. Osvědčený přístup: koučování chápeme nedogmaticky.
  2. Časová dotace koučování: naše zkušenosti ukazují na optimální časový systém
  3. Doporučený postup: Úvodní setkání kouče s koučovaným.
  4. Výstupní zpráva: Po 5 sezeních může být zadavateli napsána výstupní zpráva z koučování

Díky neustálé interaktivitě je celý proces koučování přizpůsoben okamžitým potřebám, „přetavuje“ a automatizuje potřebné dovednosti do každodenního praktického využití a ihned reaguje na případné nedostatky.

Výhody koučování PEFEK Training & Consulting s.r.o.

  1. Osvědčený přístup: koučování chápeme nedogmaticky. Co to znamená? Kouč koučuje v případě, že se koučovací přístup (vedení koučovaného otázkami k nalezení a osvojení vlastních řešení) jeví jako adekvátní a tím i efektivní. V případě, že kouč zjistí, že koučovaný potřebuje spíše mentora a mentoring, dokáže plynule přejít do mentorského stylu a role a vrací se ke koučování až tehdy, kdy je již možno navázat na potřebné předpoklady ze strany koučovaného.
  2. Časová dotace koučování: naše zkušenosti ukazují na optimální časový systém, který spočívá ve dvou a maximálně 3 hodinách koučování zpravidla 1 x týdně v prvním měsíci a postupně 2 x 2 hod za měsíc. Koučování bude nastaveno dle aktuálních potřeb manažera.
  3. Doporučený postup: Úvodní setkání kouče s koučovaným. Cíl: shoda na cílech a zpracování priorit, které se stanou předmětem jednotlivých setkání.• Zpracování plánu koučovacích schůzek, který lze pružně měnit s ohledem na aktuální potřeby koučované.• Následují jednotlivé koučovací schůzky vedené předmětně dle plánu, časově záleží vždy na dohodě kouče a koučovaného. Respektujeme možnosti koučovaného manažera, a proto jsou zpravidla termíny koučování dohadovány na ranní hodiny nebo pozdní odpoledne.
  4. Výstupní zpráva: Po 5 sezeních může být zadavateli napsána výstupní zpráva z koučování, která monitoruje probíraná témata a posun v koučování. Zadavatel má přehled o vývoji koučování a vložených investicích.

Možná témata dle potřeb zadavatele

  • Efektivní komunikace a jednání s podřízenými
  • Sebevědomá komunikace, sebejistota
  • Komunikace dle typologie osob
  • Technika kladení otázek, naslouchání, parafráze
  • Zvládání emocí
  • Nastavení hranic - asertivita
  • Přesvědčivá argumentace - směrem k podřízeným a kolegům
  • Zvládání stresu, obtížných komunikačních situací
  • Efektivita v rozhodování - rozhodnost Řízení týmu
  • Jak řídit tým – očekávání na efektivní tým
  • Týmové role
  • Motivace jednotlivců i týmu
  • Efektivita jednotlivých členů týmu
  • Organizace práce – Time management Manažerské dovednosti – práce s týmem
  • Zadávání úkolů SMART
  • Zpětná vazba
  • Delegování
  • Motivace
  • Koučování
  • další témata dle potřeb manažera
Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
  • 23
    Přes 20 let zkušeností
  • 550
    Více jak 450 firem a zákazníků
  • 8 500
    Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
  • 75 000
    Více jak 75 000 proškolených účastníků

Ondřej Sýkora - Česká spořitelna, a. s.

„Chci Vám také ještě jednou za sebe i za mé kolegy mnohokrát poděkovat za informace a zkušenosti, které jste nám v průběhu kurzu předal."