- Osvědčený přístup: koučování chápeme nedogmaticky.
- Časová dotace koučování: naše zkušenosti ukazují na optimální časový systém
- Doporučený postup: Úvodní setkání kouče s koučovaným.
- Výstupní zpráva: Po 5 sezeních může být zadavateli napsána výstupní zpráva z koučování
Koučink
Představuje metodu založenou na individuálním vztahu kouče ke klientovi. Je založena na partnerském přístupu.
Díky neustálé interaktivitě je celý proces koučování přizpůsoben okamžitým potřebám, „přetavuje“ a automatizuje potřebné dovednosti do každodenního praktického využití a ihned reaguje na případné nedostatky.
Výhody koučování PEFEK Training & Consulting s.r.o.
- Osvědčený přístup: koučování chápeme nedogmaticky. Co to znamená? Kouč koučuje v případě, že se koučovací přístup (vedení koučovaného otázkami k nalezení a osvojení vlastních řešení) jeví jako adekvátní a tím i efektivní. V případě, že kouč zjistí, že koučovaný potřebuje spíše mentora a mentoring, dokáže plynule přejít do mentorského stylu a role a vrací se ke koučování až tehdy, kdy je již možno navázat na potřebné předpoklady ze strany koučovaného.
- Časová dotace koučování: naše zkušenosti ukazují na optimální časový systém, který spočívá ve dvou a maximálně 3 hodinách koučování zpravidla 1 x týdně v prvním měsíci a postupně 2 x 2 hod za měsíc. Koučování bude nastaveno dle aktuálních potřeb manažera.
- Doporučený postup: Úvodní setkání kouče s koučovaným. Cíl: shoda na cílech a zpracování priorit, které se stanou předmětem jednotlivých setkání.• Zpracování plánu koučovacích schůzek, který lze pružně měnit s ohledem na aktuální potřeby koučované.• Následují jednotlivé koučovací schůzky vedené předmětně dle plánu, časově záleží vždy na dohodě kouče a koučovaného. Respektujeme možnosti koučovaného manažera, a proto jsou zpravidla termíny koučování dohadovány na ranní hodiny nebo pozdní odpoledne.
- Výstupní zpráva: Po 5 sezeních může být zadavateli napsána výstupní zpráva z koučování, která monitoruje probíraná témata a posun v koučování. Zadavatel má přehled o vývoji koučování a vložených investicích.
Možná témata dle potřeb zadavatele
- Efektivní komunikace a jednání s podřízenými
- Sebevědomá komunikace, sebejistota
- Komunikace dle typologie osob
- Technika kladení otázek, naslouchání, parafráze
- Zvládání emocí
- Nastavení hranic - asertivita
- Přesvědčivá argumentace - směrem k podřízeným a kolegům
- Zvládání stresu, obtížných komunikačních situací
- Efektivita v rozhodování - rozhodnost Řízení týmu
- Jak řídit tým – očekávání na efektivní tým
- Týmové role
- Motivace jednotlivců i týmu
- Efektivita jednotlivých členů týmu
- Organizace práce – Time management Manažerské dovednosti – práce s týmem
- Zadávání úkolů SMART
- Zpětná vazba
- Delegování
- Motivace
- Koučování
- další témata dle potřeb manažera
Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
-
23Přes 20 let zkušeností
-
550Více jak 450 firem a zákazníků
-
8 500Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
-
75 000Více jak 75 000 proškolených účastníků
Ondřej Sýkora - Česká spořitelna, a. s.
„Chci Vám také ještě jednou za sebe i za mé kolegy mnohokrát poděkovat za informace a zkušenosti, které jste nám v průběhu kurzu předal."