0 0


Na tomto tréninku získáte jistotu, techniky a praktické dovednosti, díky nimž budete před kamerou i mikrofonem působit sebevědomě                       a důvěryhodně. 

Na školení se naučíte komunikovat s médii a v médiích, reagovat na dotazy moderátora či argumenty oponenta. Snadným tréninkem dosáhnete toho, že se budete cítit sebejistě před kamerou.

Školení proběhne v zasedací místnosti, ve které budeme simulovat různé druhy rozhovoru. Školení vám pomůže vybudovat si profesionální image.

Pro koho je kurz určen?

  • Tiskové mluvčí, PR pracovníky, politiky.
  • Manažery, majitele firem.
  • Všichni ti, kteří přicházejí do styku s veřejností a medii.
  • Každého, kdo chce umět natáčet videa, dělat rozhovory nebo prezentovat své téma profesionálně.

Cíle školení

  • Získat jistou a uvolněný přístup při vystupování před kamerou.
  • Reagovat na dotazy moderátora i argumenty oponenta.
  • Vést rozhovor v klidu – i v krizové situaci.
  • Zvládnout triky novinářů a nenechat se zaskočit.
  • Působit profesionálně před kamerou a při přímém přenosu.
  • Pracovat s hlasem, řečí těla a odstranit „plevelná slova“.
  • Přeměnit nervozitu v energii a jistotu.

Obsah

  • O co komu jde (média vs. respondenti)
  • Základní pravidla mediálního vystupování – PR pravidla a krizová komunikace
  • Specifika vystupování před kamerou / práce s mikrofonem
  • „Finty“ a triky novinářů (čeho se vyvarovat)
  • Jak pracovat s dechem, zvládání nervozity.
  • Rétorika (práce s hlasem, artikulace, pauzy, dynamika, jak odstranit plevelná slova)
  • Jak působit profesionálně při přímém přenosu.
  • Nácvik různých druhů rozhovorů a situací, rozbor nahrávek se zpětnou vazbou.
  • Ovlivňování veřejného mínění
  • Cvičení (simulace TV studia): 1. Stručná reakce na aktuální téma, 2. Krátký rozhovor na vlastní téma, 3. Krátký rozhovor na cizí téma, 4. Delší rozhovor v simuovaném TV studiu. Cvičení budeme nahrávat na kameru. Součástí každého cvičení bude následný rozbor nahrávky.
  • Zpětná vazba na rozhovory a analýza nahrávek.
  • Další témata dle potřeb účastníků.

 

Didaktické metody

V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.

  • Nácviku modelových situací pomocí hraní rolí, videotrénink se zpětnou vazbou.
  • Minimum teorie, maximum praxe.
  • Modelové situace, hraní rolí, trénink reálných rozhovorů.
  • Videotrénink se zpětnou vazbou a konkrétními tipy, jak zlepšit váš výkon.

Výsledek pro vás

Odnesete si:

  • Sebejistotu před kamerou a mikrofonem.
  • Dovednosti, jak reagovat na náročné otázky.
  • Konkrétní tipy a nástroje, které můžete hned využít ve své praxi.
  • Profesionální image, která vám pomůže budovat důvěryhodnost.

Cena

  • Výhodná cena přihlášení do 30.9.2025 za jednoho účastníka činí 5 900 Kč + DPH.
  • Od 1.10.2025 cena za jednoho účastníka činí 6 900 Kč + DPH.
  • Počet míst je omezen – doporučujeme včasnou registraci.
Mám zájem o tento kurz
Mediální komunikace

6 900 Kč
8 349 Kč s DPH

Poptávka kurzu

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
  • 23
    Přes 20 let zkušeností
  • 550
    Více jak 450 firem a zákazníků
  • 8 500
    Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
  • 75 000
    Více jak 75 000 proškolených účastníků

Ing. Petr Hamouz - ČEPS, a.s.

„Za svoji profesní kariéru jsem již absolvoval mnohé vzdělávací kurzy, školení. Na většině těchto školení lektor zahrnul účastníky kurzu pouze nudnými informacemi."