0 0

Na školení se naučíte komunikovat s médii a v médiích, reagovat na dotazy moderátora či argumenty oponenta. Snadným tréninkem dosáhnete toho, že se budete cítit sebejistě před kamerou.

Školení proběhne ve špičkově vybaveném TV studiu. Školení vám pomůže vybudovat si profesionální image.

Pro koho je kurz určen?

  • Tiskové mluvčí, PR pracovníky, politiky.
  • Manažery
  • Všichni ti, kteří přicházejí do styku s veřejností.

Cíle školení

  • Získat jistou a uvolněný přístup při vystupování před kamerou.
  • Vést nekonfliktní rozhovor v krizové komunikaci s novináři nebo při vystoupení v médiích.
  • Umět věcně argumentovat, veřejně vystupovat, popřípadě konfrontovat.

Obsah

  • O co komu jde (média vs. respondenti)
  • Základní pravidla mediálního vystupování – PR pravidla a krizová komunikace
  • Specifika vystupování před kamerou / práce s mikrofonem
  • „Finty“ a triky novinářů (čeho se vyvarovat)
  • Ovlivňování veřejného mínění
  • Cvičení (TV studio): 1. Stručná reakce na aktuální téma, 2. Krátký rozhovor na vlastní téma, 3. Krátký rozhovor na cizí téma, 4. Delší rozhovor v TV studiu. Cvičení budeme nahrávat na kameru. Součástí každého cvičení bude následný rozbor nahrávky.

Na individuální cvičení můžou účastníci přijít v libovolném oblečení, obejdou se bez dalších pomůcek. Do TV studia prosím oblečení, ve kterém obvykle před novináře vycházejí, nebo budou vycházet, tedy pravděpodobně oblek s kravatou / šaty, nebo kostým.

Didaktické metody

V průběhu tréninku je kladen důraz na možnost aplikovat nově nabyté dovednosti a znalosti do praxe. Je postaven na nezbytném minimu teorie.

Lektor využívá následující didaktické techniky:

  • Nácviku modelových situací pomocí hraní rolí, videotrénink se zpětnou vazbou.
  • Další didaktické metody dle potřeb trénované skupiny.
Mám zájem o tento kurz
Mediální komunikace

Poptávka kurzu

Vaše osobní údaje budou zpracovány podle Podmínek zpracování osobních údajů.

Naše motto
Jednou nahoře, jednou dole. My víme, jak vám pomoci udržet se nahoře.
  • 23
    Přes 20 let zkušeností
  • 550
    Více jak 450 firem a zákazníků
  • 8 500
    Více jak 8 500 individuálních hodin konzultací a koučinků
  • 75 000
    Více jak 75 000 proškolených účastníků

Ondřej Sýkora - Česká spořitelna, a. s.

„Chci Vám také ještě jednou za sebe i za mé kolegy mnohokrát poděkovat za informace a zkušenosti, které jste nám v průběhu kurzu předal."